söndag 23 augusti 2009

längtan


foto: sambon
augusti 2009


Jag längtar till fjälls!!!

3 kommentarer:

Nina Xi Fotoblogg sa...

Vilken otroligt läcker bild! Du har fått till att fantastiskt djup o en härlig känsla!
Jag har precis börjat fotoblogga o har lagt till dig i min länklista. Om du vill får du gärna länka till mig. Välkommen att kika in!
Mvh Nina

Karins fotoblogg sa...

Wow! Mycket snyggt! Jag gillar ljuset och stämningen. Det enda jag skulle säga om den här bilden som kritik, vilket såklart är en smaksak(vilket det mesta är när man tycker till om bilder :) ), är att jag skulle önska mer himmel och lite mindre strand.

Men som sagt, mycket snyggt och jag skulle gärna sitta där och bara njuta!

Maria sa...

Tack för kommentarerna, men som det står under bilden, jag är inte skyldig!