söndag 7 juni 2009

Lek

lek3

lek2

10 kommentarer:

Susanne sa...

Wow!! Fantastiska bilder alla 3. Underbar och passande gråskala!! Mvh Susanne

Anna tassar in.. sa...

Helt makalöst fint..jag blir varm i hjärtat av sådant.

Lovisa Språkpolisa sa...

Ja, håller med, jättefina alla tre! Jag föll också för frestelsen att blanda in några färgklickari det svartvita, men det är nog ändå din sista bild, på barnhanden och halsbandet som berör mig mest.

Mitt i Fågelsången sa...

Handen som trär pärlor är verkligen fin!!!

Susanne Lindén sa...

Jättevackra bilder! Tredje bilden blir min favorit.
Ha det bra!

kaxi sa...

WOW! Jag kan inte välja - jo den med rosa blommor. Skitsnygga bilder.

Jessie - 21 år & Mamma till Jacob sa...

va fina dina bilder va=)

lilalili sa...

Vilka fina bilder i din triss! Den sista blir min favorit!
Ha en skön vecka! Kramis

Blondinpappa sa...

Första bilden är läcker. Alla är bra!

Erika sa...

Älskar den sista bilden med barnhanden som håller i halsbandet! Det ger mig samma myskänsla som jag kände när jag själv låg på golvet och trädde halsband som liten.