onsdag 13 maj 2009

Ordlös onsdag - skuggor

livets väg
På livets väg
Saltoluokta 2005


7 kommentarer:

Anna Carin Ahlander sa...

Vacker kärleksbild! Fin tolkning!
Ha det gott!/Anna

Amanda sa...

En öm bild av två som älskar varandra. Ett fint foto på skuggor. /Amanda

Anonym sa...

Så vackert och kärleksfullt.
Kul proportioner på skuggorna.

Ninni sa...

Tänk att två skuggor kan uttrycka så mycket kärlek och ömhet. Jag gillar din enkla bild men undrar om inte den skulle varit ännu bättre i svartvitt...
Jag vågar skriva det eftersom jag ser att du önskar kritik...Välkommen att kritisera även hos mig:) Jag har kikat runt lite här...Du är jätteduktig!
Må så gott!

Mamma med kameran sa...

Tack för kommentarerna!

Ja, jag uppskattar verkligen kreativa kommentarer och bildkritik. Jag ska prova den in svartvitt. Tack för tipset!

christina sa...

jätte vackra skuggor....

NatrueFootstep sa...

fint gjort på dagens tema :)