söndag 3 maj 2009

Fototriss - tidsdokument 090503

björkar1

tussilago

11 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Spännande att se att björklöven ej slagit ut ännu - hos mig är det redan grönt!
Första kortet har ett underbart perspektiv!

Ingrid sa...

Helt fantastiska bilder.
Min favorit blir nr.3 Stammarna är så vackra.
Kram Ingrid

Bokmalen sa...

Superfina bilder!! Gillar fösta bilden för det roliga perspektivet!! ;)
Kramen, Maria

Anonym sa...

Oj, det är ju vinter hos dig fortfarande! Den första bilden är min favorit.

Kerstin sa...

Vilken oerhört vacker triss. Gillar främst det första fotot. Härlig rymd i det.
Ha en fin dag.

lilalili sa...

Jag tycker om dina bilder - speciellt den första!
Ha en skön kväll! Kramis

Christina sa...

Tänk att det ser så olika ut i vårt avlånga land. Hos mej är björkarna fullt utslagna och tussilagon är överblommad sen ganska länge. Den första bilden är otroligt fin. Det blir min favorit.

Nilla sa...

Vilka häftiga bilder. den översta är absolut min favorit. Och kul med lite färg mitt emellan björkbilderna./Nilla

Sanna sa...

I Gällivare finns inga andra blommor än majblommor.

CiliaH sa...

Första bilden är superfin! Blir min favorit

Anonym sa...

Jag gillar den första, skön känsla att bara titta upp mot himmlen. Inramningen av björkar bildar en naturlig ram..